who cares about a little boy that talks too much ?

Hallå :)
Känner att det var ett tag sen jag uppdaterade, det är nog dags nu.
Helgen var ganska bra och igår var det en månad för mig och kevin, så då var jag självklart med han, mys. Plus att en smällare kastades i en papperskorg i våran skola så det började brinna och brandlarmet gick så skolan tömdes av elever. Då var jag hos tandläkaren och gick in från personalrummet, när jag kom till högstadiet var det helt tyst och utrymt av elever, såg bara massa barndmän som sprang runt och rektorn, haha fan vad rädd jag blev.
Idag var det först till skolan, 119-bussen hade visst blivit bombhotad så polisbilar körde efter bussen och den fick tömmas på elever den med. Haha, patetiskt. Skolan var väl inte så speciell, start på hemkunskapen och tekniken. Vi har teknikprov snart och det enda jag vet är att newton har en nolla mer än kilo..?
Usch, jag orkar inte...
Efter skolan drog jag och ida till asex, köpte två tröjor på vero moda, riktigt nöjd faktsikt :)
Nu är jag lite nerstämd och har så ont i halsen att jag knappt orkar prata, en bra anledning till att inte gå till skolan imorgon.
Tror jag ska ta en kopp te, sätta mig framför teven och bara ta det lugnt, jag kommer inte ens ihåg när jag gjorde det senast. Aja.

/hannaniir'

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv; Tack:)) Ja de fick jag hheheh <33

Fick du? :)

2010-01-17 @ 10:19:08
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0