now i see myself through different eyes.

God kväll allihopa :)
Ser ni den nya designen ? Lämna gärna en kommentar om den !
Jag är riktigt glad idag utan anledning, men det är väl bara bra antar jag, haha.
Nyår var nice, med amanda och emma och träffa folk osv.
Glömmer aldrig. Sen senare på natten var det hem till amanda, galma som vi är. Såklart lyckades jag ramla ute i en riktigt brant backe med höga klackskor och rullade ner för backen, fan vad vi skrattade. Så just nu har jag ont lite överallt. Vi pratade också om allting vi gjort iår, alla minnen vi har kvar, allt vi minns osv, och kom fram till att 2009 blev ett bra år, med väldigt många förändringar för min del, både positivt och negativt. Själv tycker jag att jag förändrats och det är jag nöjd med, eftersom jag trivs bättre som den jag är nu än innan.
Liten sammanfattning, hittade ingen bättre.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - vart ska jag börja ?
2. Höll du några av dina nyårslöften? - jag hade ett och jag höll det, ha !
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - nej.
4. Dog någon som stod dig nära? - inte nära...
5. Vilka länder besökte du? - enbart sverige tror jag :o
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - ja, ingen motivering.
7. Vilket/vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - minns inte så många datum men veckan med sandra, rixlägret, böda sand, bankeryd med tjejerna, sommaravslutningen, 11/12 , en augustidag jag minns inte när och berättar inte vad, veckan med becca/amanda, upptäcksresan med emma m.m !
8. Vad var din största framgång 2009? - killar och kontakter.
9. Största misstaget? - 2 stora, inga kommentarer.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - ja.
11. Bästa köpet? - systemkamera, mobilen
12. Vad spenderade du mest pengar på? - falska telefonsamtal.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - tiden innan sommaren och sommaren med.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - riktigt många musikfreak som jag är, free fallin', follow me, heaven, my baby, thousand miles, boston, you make it real m.m.m.m.m !
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - mycket gladare och mycket ledsnare, båda.
16. Vad önskar du att du gjort mer? - inte fegat ur, tänkt innan jag gjort stuffs.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - deppat.
18. Hur tillbringade du julen? - släkten, tradition.
19. Blev du kär i år? - ja.
20. Hur många one night stands? - hehe.
21. Favoritprogram på TV? - andra avenyn, scrubs.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? - jag säger det bara när jag menar det, ja.
23. Bästa boken du läste i år? - Läste inte mycket, men hur kär får man bli, catarina von bredow.
24. Största musikaliska upptäckten? - att musik är mer än lite ljud, det är något att leva för.
25. Något du önskade dig och fick? - pojkvän <3
26. Något du önskade dig men inte fick? - inga kommentarer.
27. Årets bästa film? - i taket lyser stjärnorna. massa mer som jag inte minns just nu.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - stod utanför dreamhack och kom inte in, hehe.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - tyvärr...
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - jadu, vinter- jag bryr mig inte så mycket, vår- jag gillar att sticka ut med färger osv, sommar- fjortis, usch, höst- ganska vanlig, börjar hitta min egna stil, vinter- enbart mig själv.
31. Vad fick dig att må bra? - killar (sämst där med), vänner, teatern, musik. 32. Vilken kändis var du mest sugen på? - ingen typ, stolt.
33. Vem saknade du mest och oftast? - kärleken.
34. De bästa nya människorna du träffade? - vet inte om kevin räknas, vilma, flera i nian, jocke och david, alexandra, m.fl...

Nyårslöfte till 2010 kan jag ju inte avslöja, det ska man inte, haha :)
Men i allafall, imorgon bär det av till nyköping för mig och natta, åh vad kul det ska bli att träffa lydia och fanny ! Det var ett halvår sen senast och jag vet att det kommer kännas som igår när vi väl ses. Jag älskar er systrar.
Jag är tillbaka på måndag, då kommer nog en hel del bilder med, hehe.
Känner att jag vart ovanligt aktiv på sistone, i know why, kevin är bortrest och kommer inte förens onsdag, jag klarar mig inte...men tjejerna får försöka få mig på andra tankar fram tills dess. Man måste nog sakna någon ibland för att inte ta den förgivet, så är det med alla.
Nu ska jag gå ner och packa färdigt min resväska,
ta hand om er.

/hannaniir'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0