maybe it's not my weekend but this gonna be my year.

God morgon :)

DREAMHACK SUMMER 2010 JÖNKÖPING !

Shit vad glad jag blev när jag fick reda på det, iih.
Helgen var vart hyffsad, riktigt lugn ingenting som har hänt. I fredags blev det dess gumman sen sov hon här och var med henne på lördagen med. Lördag kvällen var först depp/seg fast sen tänkte jag att någon lördagkväll måste man faktiskt sitta hemma. Sen kom kevin vid nio typ.
Och idag är jag riktigt glad. Nu ska jag äta frukost och sen drar jag till emma eller så kommer hon hit.

I VECKAN SKA JAG...
- klippa mig.
- börja träna gym !
- sova om nätterna så jag inte ser ut som ett lik i skolan längre.
- köpa massa nya kläder :)



hade bra


/hannaniir'


Kommentarer
Postat av: Anonym

du brukar ju inte ens gå ut på helger? XD

2010-02-03 @ 20:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0