jag borde ha förstått när du tittade bort.

Hej :)
Jag känner hur oerhört aktiv jag är, det händer så mycket och jag hinner inte berätta allt, jaja.
Idag var det måndag igen efter en bra helg. På fredagen var det emma, vi skulle fira lite eftersom hon fyllde byxmydig på lördagen. Så vi drog till stan och åt på chilli thai, gott. Såklart råkade emma smälla ner ett glas med handen, alla bara tittade på henne, lol. Efter det hem till mig, ska inte ta upp vad som hände då, hehe. Resten av kvällen spenderade jag med kevin älskling, mys :)
Sen var det lördag och då hade jag bestämt med sandra att vi skulle ha en minneskväll från sommaren, göra allt som vi gjorde då, kortfattat, fjortis. Det gick inte så bra eftersom vi inte orkade det efteråt, så det blev en lankväll istället. Söndagen vaknade jag hos sandra, tog ett bad, så skönt att bara prata ut osv. Sen hem till mig med kevin och så hjälpte han mig att plugga fysik till provet, jag börjar lära mig nu. Egentligen borde jag plugga nu eftersom provet är imorgon...idag har jag verkligen inte gjort någonting och ikväll blir det träning.
Lite bilder från tiden som vart sen senast.


jag piercade mig förra helgen, och jag vet att jag passar i kevins kläder :)

tydligare kanske.

jag vet att det är sämst kvalité, men bilden är fin !

taffsarn och bebisfejset


/hannaniir'


Kommentarer
Postat av: gabriella åström

vart piercade du dig ? :)

2011-02-25 @ 14:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0