du håller mig kvar i något jag lämnat för längesen.

God morgon ! :D
Idag är det söndag, helgen har varit bra. I fredags kom becca, först tänkte vi dra till stan men sen bestämde vi oss för myskväll. Det var mysigt, haha töntar är vi. Sen sov hon här och vi gjorde inte så mycket igår. Sen på kvällen runt tio kom kevin, kul. Idag ska jag träffa kevin igen, och tidigt så jag borde duscha snart !
Och så bokade jag precis sandra lite senare.
Och jag vill tacka linda edlund, never shout never är sjukt bra, lyssnar på alla deras låtar nu, hihi.
Man blir helt glad, lyssna




TRE SAKER SOM JAG MIG GLAD JUST NU
- min pappa har fixat gymkort till mig så nu ska jag börja träna fyra gånger i veckan.
- jag har lyckats med att ta tag i skolan, hänger med på alla lektioner (där inkluderar jag inte fysik, hehe) det är så mycket skönare att inte ha panikångest kvällen innan provet för att man inte hängt med i skolan, Liksom, onödigt att ens gå dit och slösa tid på sitt liv om man inte lär sig något ?
- nya bra låtar. åh, vad jag älskar när någon hittar en ny låt som man bara lyssnar och lyssnar på  hela tiden, dygnet runt, speciellt när det är en glad en som man får lyckorus i hela kroppen av. Musik håller mig gladare :)

Nu ska jag äta frukost, hade bra.


/hannaniir'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0