the truth hurts and lies worse.

Good morning :)
Nu är det sista dagen på lovet och idag ska jag hitta på något med vilma och amanda. Igår träffade jag emma ett tag på förmiddagen och sen fick jag äntligen träffa min kevin, vad jag saknat han.
Ganska chill att börja skolan på en fredag så är det helg sen, och i helgen blir det något mys med emma vet jag i allafall, inte mer än. Ja, jag har väl inte så mycket mer att säga, ska fixa mig snart. Jag uppdaterar mig nog mer senare.
Detta är lite tidsfördriv bara,

tio sanningar om mig själv.
1. jag har en förmåga att övertala folk till nästan vad som helst.
2. jag har pojkvän :)
3. jag har räls
4. senaste gången jag var hos frisören var sommaren 2008
5. jag hatar när folk säger saker dom inte kan stå för eller kaxar på internet
6. när jag gick i sexan var jag rent ut sagt kär i zac efron och visste ALLT om honom
7. jag kan sjunga "i got the power" med samma röst som jim carrey i bruce den allsmäktige, hehe
8. jag grät senast i måndags
9. emma och jag har samma humor, enligt oss bäst, enligt andra...inte lika bra
10. jag har sagt både "jag älskar dig" och "jag hatar dig" till folk och inte menat det, även om det är bland det värsta jag vet.

/hannaniir'

Kommentarer
Postat av: Kevin'

Sweeter than candy' (L)

2010-01-12 @ 18:27:46
URL: http://emanuelzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0