hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen.

God kväll :)
Nu har jag kommit hem från pappa och sitter här och camar med vilma som är lite dryg, hehe. Idag har jag vart hos jeff hela dagen, vi gjorde väl inet så mycket, mest pratade osv, det var kul. Och imorgon kommer kevin älskling äntligen hem ! Gud, vad jag har saknat honom, åtta dagar kan faktsikt vara en evighet ibland. Och nu är jag på toppenhumör för att vilma livade upp mig lite, men hon blev visst sjuk nu, krya gumman !
Emma kommer om fem, blir väl att titta på film och mysa lite. Imorgon ska jag såklart träffa kevin, och sen är det bara en dag kvar på lovet, herregud vad tiden går fort ibland. Lovet tycker jag i allfall vart jättebra :)
Jag och vilma lama barn !

vilma ville inte vara med :(


syskonkärlek. laddade över lite från systemen :)

/hannaniir'


Kommentarer
Postat av: Hampus kusin! =)

Jag med <3 =)

2010-01-11 @ 08:07:29
URL: http://hampuslundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0