Vadå, fjortis? -.-'

Jag måste bara säga att jag är så oerhört trött på att folk kallar mig fjorts. Jag är inte fjortis, punkt. Jag vill inte och försöker inte vara fjortis heller. Det är inget man vill vara, det är en förolämpning att bli kallad fjortis. Och det är så otroligt patetiskt att vissa, både mina vänner och andra själva säger att dom är fjortisar, hallå?
det kallar jag wannabe, ännu värre.
Innan du kallar mig fjortis tycker jag du ska surfa ut på bdb, där lär du hitta en riktig fjortis, tänk på henne eller honom nästa gång innan du kallar mig fjortis så kanske du ångrar dig lite, huh?
Jag är bara mig själv, försöker vara någon jag vill vara. Jag skiter i om du tycker min stil eller personlighet är fjortis, men snälla du behöver väl inte gå och säga det till mig?
Speciellt eftersom jag ser ner på fjortisar, tycker synd om dom för att dom inte har något liv.
Då är det inte så uppmuntrande att höra det precis.
Så sjukt ute nu också, alla är trötta på dom, ni har haft eran tid nu.
Fler och fler tar bort sin bilddagbok, funderar på att göra det själv med, för jag vill inte kopplas ihop med någon jag inte vill vara, det tror jag inte någon vill.
Så nästa gång innan du öppnar dig mun,
tänk på vad du säger, jag tar åt mig.




Kommentarer
Postat av: Beah :)

ååh det är så grymtirreterande när folk säger fjortis till en. Dom vet ju knappt inte änns vad det är! Jag menar, ingen gillar fjortisar :o Så det är verkligen en förolämpning o bli kallad det ;o

Men ah, dom som går runt o säga det till andra är ba patetiska.

pusshejs §

2009-09-14 @ 16:51:46
URL: http://beahb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0