Torsdag.

Hej allihopa !
Idag var det torsdag då, fast jag hade redan bestämt att jag inte skulle gå till skolan igårkväll så jag vaknade en kvart innan bussen gick av att emma messade och undrat om jag dött eller något. Jag hade jätteont i magen fölav blubb blubb typ ? plus mensvärk och det går ju inte ihop så bra med bad heller, bäst att stanna hemma. Men dom andra som släpade iväg sig till skolan hade skoljoggen. Tänkte att det skulle vara skönt att slippa det liksom så får jag reda på att alla som inte gjort det ska göra det nästa vecka, annars får man inga betyg, helt sick.
Hur kan politikterna eller vem fan det nu är räkna med att man ska vara frisk varenda idrottslektion ? Varje grej man missar får man göra om någon annan gång, kul att bada med främmade klas, yes.
Hoppas petra glömmer allt jag inte gjort eftersom hon ligger på BB med sin unge nu.
Och idag har jag beställt skolkatalogen också, efterbliven jag vet men man måste ju ha den. Såklart hade jag glömt beställa den så alla fick utan jag. Bild på klassen kommer när jag får katalogen, observera dock att jag ser ut som en äcklig slampa men klart jag måste ladda upp ändå. 
Aja, gansla skönt att jag var hemma idag så jag hann plugga endel till EU-provet imorgon. Så har jag bakat bullar med mamma också, mums säger jag bara. Och vid lite över u mötte jag olivia så drog vi till linda och träffade alla tjejer och tittade på hv såklart. Hv vann med 7-6 över djurgården, shit vad vi skrek. Och så sa vi ju till lucas att vi skulle bilda hög på han imorgon om dom vann, så lucas here we come !
Hah, nu ska jag plugga ännu mer och önska mig lycka till på provet imorgon det lär behövas.
Ha det bra,
kyss '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0