Tisdag.

Bonjour (:
Tisdag idag. Tänkte inte gå till skolan först emd blev såklart tvingad typ. Så det är bara att gå upp och bita ihop.
Skolan sen, lamt yes. Fast det var en sak som va fett kul, jag sa något till haris ( fan att jag glömt var det va, det var kul! ) och typ ingen har så dålig humor som jag utom emma så ingen brukar skratta men så börjar donal skratta somfan, och då blir jag så förvånad och börjar jag med, sen jag ba: Plötsligt händer det!
Ha-ha, det var faktiskt otroligt roligt då :)
Sen efter skolan hem till liwi, då ringde hennes kompis sen och berättade att en i hennes klass hette august makrill, AUGUST MAKRILL!?
Hhaha, fan va jag skrattade, sen jag ba:
SvampBob Fyrkant, Patrik Stjärna och August Makrill, det var också fett kul.
Och nu sitter jag här och färsöker laga min design på bloggen eftersom jag råkade ändra allt när jag skulle byta bakgrund, bra hanna!
Och så har jag fysikläxa och massa mer tills imorgon som jag glömt allt i skolan som vanligt, alla lärare som varnar med betygen och massa, jag som skulle skärpa mig hade jag bestämt, men aah jag får börja med det nästa vecka (a)
Kyss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0