Tisdag.

Hej på er !
Förlåt för så dålig uppdatering, men jag har verkligen inte haft någon tid.
Och jag har nog inte bloggat så intressant så sistone heller, men ni får faktikst stå ut, thih.
Jag får väl börja berätta om helgen då.
Fredagen var jag bara hemma typ, först var jag otroligt depp, inte bra. Och jag älskar alla mina vänner som lyfter upp mig igen, tack att ni finns ni bättrade verkligen den kvällen !
Sen på lördagen träffade jag manda sen på kvällen kom tobbe, lucas och andreas också.
Söndagen var också ganska mycket depp först, men emma räddade mig såklart, puss på dig gumman.
Och igår, måndags, var jag ledig ju.
Hade typ panik för idag, betygsatt redovisning i spanska och prov på bullar i hemkunskapen, men det gick fint.
Och det var marisols sista dag ida, sorligt. Lite förvånadsvärt att man kan väl förstår tillslut att man kommer sakna en lärare så mycket. Och nu hem, dissad av olivia som inet orkar hitta på något så nu sitter jag här. Och ikväll händer nog inte mycket alls, träffa någon lite senare kanske jag vet inte. Andra Avenyn 21.00 SVT1 , alla tittar ! Nu tänkte jag faktiskt bombadera bloggen med nya inlägg som handlar om något, haha.
Sköt om er,
kyss'
                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah jag älskar dej oxå _:) <3

2009-09-29 @ 16:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0