Studiedag (y'

Hejj :)
Hah, har inte orkat uppdatera eller nåt.
Men det har väl vart som vanligt typ...skolan -.-'
Och nu är det typ bestämt, becca ska tillbaka!
Och idag är det studiedag med, vaknade klockan 8 av att becca ringde och berättade att hennes mamma skulle prata med rektorn om att byta tillbaka idag. Sen messa emma, lite senare messa adde och sen ringde tinna, hur fan ska man kunna sova? -.-'
Men aah, vaknade nu för ett tag sen och idag blir det nog emma eller nåt, finast väder hoopas det blir lite schteek iaf' (a)

Och om ni vill veta så är mitt liv lite cpi just nu, jag fattar inegnting själv, hänger fan i mig inte med.
Men vafan ska man göra, leva med det ett tag och hoppas på det bästa.
Vill bara tacka alla underbara som stöttar.
Utan er hade jag inte orkat.
Älskar er alla :)
Nu ska jag äta frukost, funderar på att göra scones.

Kyssn'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0