Söndag.

Hej alla.
Idag har jag inte gjort mycket alls faktiskt, slappt.
Först vaknade jag upp jämte emma, tack för en underbar helg förresten !
Se vid tolv skulle hon spela match så skulle jag ladda upp våra bilder på bloggen, vi hade nämligen fotodag igår  och tog massor med fina bilder, men ni får hålla er tills imorgon för jag orkar inte ladda upp dom nu.
Sen var jag faktiskt duktig nog att städa två av toaletterna hemma, tro det eller ej det var nästan kul, herregud.
Men man kan faktiskt behöva lite omväxling när man suttit vid datan för länge, det spelar faktiskt nästan ingen roll vad, det mesta är faktiskt roligare. Och jag har insett vad jag slösat extremt mycket tid på av mitt liv på sistone, datan. Alla har klagat på mig, det har vart det första jag gör när jag vaknat och sista innan jag somnat, jag och sandra- tha big datanerds. Fast nu har jag ändrat på det, my datatime is over. Visst, klart jag ska sitta vid datan lite om kvällarna men prioritera andra saker framför liksom, det är inget måste längre. Liksom, jag har insett hur mycket bråk, missuppfattning och skit som kan uppstå om man snackar för mycket med varandra på t ex. msn.
Mer irl och mindre data !
Nu ska jag dra, ha det bra
Kyss' 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0