Onsdag.

Hej alla människor.
Kände för en hiss/diss-lista.

Hanna hissar:
1. Estet första lektionen! Fett kul med allt skönt folk. Nu ska vi uppträda på fn-dagen med mj's black or white, jag ska dansa vi får se hur det går.
2. Min bror fyller 11 idag, det betyder restaurang ikväll, gottttt.
3. Onsdagkvällar = teaterkurs. Och jag har bestämt mig för att verkligen gå in för teatern och satsa, det är inte så många år kvar tills gymnasiet, och sen måste man ju jobba jävligt hårt om man vill bli något med, så jag ska göra mitt bästa från och med nu.

Hanna dissar:
1. Mitt otroliga trötthet. Jag måste verkligen sova mera, annars blir jag sjuk snart, usch typ somnar i skolan och orkar inte koncentrera mig på något. Godnatt!
2. Lång dag i skolan. Halv fyradagarna är ju inte precis något att fira, 2-4 lektioner efter lunchen är inte så kul precis, men ah det är ju lika för alla och that's just the way it is.
3. Fysik. Jag säger bara UCSH. Fysik är nog bland det värsta jag vet. Det är så fett tråkigt att man bara glömemr bort allt men minut efter man läst det, därför blir det otroligt mycket mer plugg till proven med. Jag säger bara fysik kan dra åt helvete.

Hade,
kyss'

Kommentarer
Postat av: Kevin

haha , det här var lite kul att läsa hanna :)

2009-09-09 @ 21:45:28
URL: http://emanuelzzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hissa&dissa, kul grej :o :D(yy



&grattis iefterskott till din bror (a)



o kan hålla med dej om det med fysiken :o Fysik är verkligen uuurtråkgit! :o man fattar ju nada.



men puss! :)<3

2009-09-14 @ 16:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0