Måndag.

Nu är det måndag igen efter en ganska ointressant helg, så den ska vi inte ta upp.
Först tänkte jag stanna hemma med sandra och manda idag då men blev skolan sen ändå bara för att vi är så duktiga flickor, hah. Sen nu efter skolan händer inte mycket alls, eftersom emma och sandra dissade mig sitter jag här ensam, sadface. Funderar på att dra till amanda så hon kan hosta på mig, orkar verkligen inte allt.
Och nu bestämde jag för att berätta om min helg ändå, har inget annat att säga (a)
Fredagskvällen blev det mys med dess och kada, somsagt mys!
Lördagen var det generalrep. till almoge, sen hem till emma och på kvällen fira brush med släkten, följde med hampus och natta hem sen med.
Söndagmorgon upp tidigt pga almogemarknaden då, det var väl kul men jävligt kallt. Hah bara för att jag och vilma är bäst på att tigga pengar, yess'
Sen var jag väldigt modig också, jag gick in på mc i 1800-talskläder, precis när jag kommit in och ångrat mig somfan hör jag någon ropa " där är ju hanna nir, hannaaa! " , så möter jag lite folk där.
Saknar sommarkvällarna förfan, glömmer inte kvällen med becca, amanda, andreas, tobbe, danne och lucas haha (:

Och förlåt om jag bloggar så ointressant thihi.
Kyss'

Kommentarer
Postat av: Beah :)

haha (a) jag tycker inte du bloggar ointressant :D

ååh, sommarkvällar, saknar! :(



puss! :)<33



2009-09-14 @ 16:38:26
URL: http://beahb.blogg.se/
Postat av: Beah ^^

Jag gillar din bloogg japp :D

&lama helger kan va rätt kul ibland (a

&sommarkvällar, ahshit saknasakna (L)

2009-09-14 @ 16:39:52
URL: http://beahb.blogg.se/
Postat av: Kevin

Myspys (;

2009-09-14 @ 16:50:43
URL: http://emanuelzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0