Måndag.

Godkväll (:
Idag var det skola igen då, härligt som vanligt, yes.
Först engelska, blev inte så mycket plugg inför provet som behövts. Sen idrott, coopertest och jag är riktigt stolt över mig själv faktiskt, jag var bäst av tjejerna och blev lätt godkänd, JAG ? Hah inte likt mig precis. Spanska, tråkigt. Syslöjd, vi stickar och jag känner att mina betyg inte ligger så bra till, thah. Sen till sist var det kemi, och vi gjorde läsk ! Riktigt kul faktiskt, och våran läsk kom tvåa, yes.
Och jag känner mig väldigt nördig som berättar om alla mina ämnen, har ni verkligen rum i era careboxar till all denna intressanta fakta ?
Sen efter skolan hem till amanda, mys gumman.
Efteråt unglottorna, funderar på att sluta dock, och sen träning.
Och egentligen borde jag plugga till engelskaprovet i övermorgon men det orkar jag bara inte.
När jag väl skriver nu måste jag bara tipsa alla om låten an angel med delcan galbraith, verserna är lite lama med refrängen seriöst jag ryser !
Tipsa mig gärna om bra låtar, känner att jag tröttat ut alla just nu.
Och just det ! Jag skulle ladda upp bilderna jag och emma tog i lördags, här komemr några i alla fall.
Ha det bra,
kyss'









Kommentarer
Postat av: fanny

o så kommer jag här och var ledig från slöjden bara för att min stickning o allt e borta och att mina läxor va hemma=)

soooft<33

men våran läsk kom tvåa, men jag tyckte den var eklig bleeh;)

2009-09-22 @ 19:11:11
URL: http://tofunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0