Idrott

Alltså, det är sjukt!
Liksom vem får inte g i dom flesta ämnena  typ?
Om man anstänger sig lite vill säga, det ska ju vem som helst klara det i så fall typ.
Men i idrott, alltså är det meningen att det ska vara svårare på något sätt eller?
För det är mycket svårare att få g i idrott än något annat ämne, inet alls lika många som får ju.
Liksom, om man är hyfsat duktig borde man få ett g, så är det i allt annat ju.
Är det verkligen rättvist att en halv klass ska vara underkänd?
Som idag i skolan, vi hade coopertest.
Alltså man ska springa 2,4 km och det ska vara på max 13 minuter om man vill bli godkänd.
Det var inte många som blev godkända, ska det vara så?
Jag vet inte vad ni tycker men själv tycker jag det är sjukt dålig stil att göra det orättvist.


Kommentarer
Postat av: Kevin

hahahaha, jag kör på G+ , VG- på Cooper :)

2009-09-14 @ 18:26:09
URL: http://emanuelzzon.blogg.se/
Postat av: sandra

kevin jävla skryter!

JAG HATAR IDROTT!?!

seriöst, man borde nt behöva ha det? O;

nt deras problem om jag e fet?!

gaaaah, jag blir galen! älskarej iaf:)<3

2009-09-14 @ 21:27:56
Postat av: LUCAS

Hahha typ vg+ på copper testet, nära på mvg

och jag hade ont i foten :( ;)



Men seriöst så är det faktiskt nt så svårt att få G i idrott heller, bara man gör sitt bästa på idrotsläktionerna så får man ju G

2009-09-15 @ 19:35:17
URL: http://lucasärbäst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0