Höst 2009'

Och nu är hösten här på riktigt, visst kanske inte höstväder precis just nu men man känner att det verkligen är höst nu och det är faktiskt mys enligt mig. Visst sommaren är slut, men det är bara att längta efter nästa. Nu får man istället njuta av mörka kvällar med en kopp choklad eller te (smaka apelsin och kaktuste - underbart!), ljus tända och en kompis att prata ut med. Kan också vara härligt att krypa ner i soffan med en bra film på med, och jag behöver filmtips så ge mig i överflöd ! Själv kan jag tipsa med filmen "Nära och Kära" om ni inte sett den, har inte sett den på jättelänge så satte på den för någon dag sen, riktigt bra.
Tog en titt på www.hm.com/se också och hittade fina höstnyheter !
Lätt att gilla när det inte handlar om så många hundralappar heller.
Funderar på den grovstickade tröjan på första bilden, 499 kr vad tycker ni ?
Inte har att jag har så mycket pengar just nu men det blir väl att spara.
Kanske ska börja jobba med något också, behöver verkligen pengar...kanske sälja tidningar, haha ?
Här är några av bilderna från H&M Magazine, jag bara älskar dom.
Ha det bra,
kyss'

Här är den, 499 kr värd det ?

Höst, höst mera höst !

Inramad, därför mindre. Söt stil enligt mig.

Haha, jag gillar definitivt bilden mer än kläderna.

Outfiten är riktigt tuff enligt mig, gilla gilla gilla !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0