Helg !

Läs texten innan du kritiserar bilden.
Yes, äntligen helg. Igår var det först skola som vanligt då, jag hade matteprov i algebra och ekvationer, trodde det skulle gå skit men det gick oväntat bra faktiskt, hoppas i alla fall på ett VG.
Sen efter skolan hem och sen åka till Joel, trevligt.
Och nu vakande jag just, härlig lördag morgon, solen strålar in genom balkongdörren, bra musik och roliga planer för dagen, it can´t get better.
Snart ska jag ringa emma med, vet inte riktigt vad vi ska hitta på nu på dagen, kanske blir att vi åker in till stan eller något, men kvällen blir mysigast !
Och så måste jag ju gratta sandras mamma som gifter sig idag med, grattis på er !
Helgen kommer bli riktigt bra i alla fall.
Och, bara för att jag blir så sjukt förvånad själv, det här är en bild jag tog i maj, den bilden som jag hittade som jag såg minst förändrad ut i jämnförelse med nu. Ja, jag vet varför men har inte tänkt på det fram tills nu.

Kyss'


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, tack gumman! x) <33

Höstlov höstlov höstlov!! 8D För då ska Hanna-panna och Sanna-kaffekanna träffas! =D <33

2009-09-19 @ 22:31:13
URL: http://sannathecupcake.blogg.se/
Postat av: liiwi

shit vad galet söt bild!

2009-09-20 @ 18:55:01
Postat av: Emma <3

Söötnos(L)

Helgen var den bästa <3

Igår dag / kväll (L)

Älskareej §

2009-09-20 @ 20:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0