Hej hälsofreak !

Hej alla.
Nu ska jag ta tag i min lilla "diet" på riktigt.
Skulle börjat till skolstarten men blev inte riktigt så sen.
Men nu, nu fan!
Träna varannan dag, inget godis förutom helger (a) och ah äta hälsosamt, det vanliga ni vet.
Så om någon ska ut och springa nån kväll får ni lova att messa mig innan?
Lämna gärna en kommentar om tips på nåt nyttigt som hjälper mot sötsuget.
Själv har jag bara kommit på att man kan göra smothie på frukt och yoghurt och sen sätta in i frysen så blir det glass, smart :D

Och dagen har väl vart okej med, skola som vanligt. Livet rullar på, inegt händer, äta jobba sova dö.
Är iaf kär i mina två nya stickade oversizetröjor jag köpte billigt på H&M, bild kanske kommer om jag orkar.

Och!
ÄNTLIGEN!
Andra avenyn, första avsnittet ikväll, svt 1 klockan nio, missa inte!
Förmodligen bästa dokusåpan någonsin.

Kyss'

Kommentarer
Postat av: hej hej:D

söt=)

2009-09-22 @ 19:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0