I used to be your fool, it was a foolish game I played.

Söndagar är väl alla likadana...
Hej på er ! :)
Helgen går mot sitt slut så här kommer en sammanfattning.
Först på fredagen åkte jag hem med dess och amanda efter skolan till mig vi gjorde väl inte så mycket.
Sen på kvällen åt jag med familjen bara för att jag är sådan snäll flicka. Efter det stack jag till amanda, hon hade helahusetförsigsjälv-kväll, nice. Sen drog vi till mig och sov här, det var mys. På lördagen vaknade vi lite efter tio faktiskt och sen åkte vi till stan med mor min för att köpa säng och tapeter til moí, och jag hittade faktiskt tapeter så jag har lånat hem och vi kanske ska börja med rummet redan i veckan !
Efter det fikade vi lite och sen åkte vi hem och jag väntade ständigt på att emelie skulle ringa till mig eftersom hon, jag och natta skulle sova över den kvällen men eftersom hon inte ringde skulle manda stanna hos mig över natten då, men sen vid nio drog vi till bankeryd och sov hos natta istället, det var mys ! Vi stammade där hela dagen, först hände väl inte så mycket och sen skulle manda åka hem på grund av hennes fotbollsträning då. Lite efter kom alexandra och så ville hon och hampus spela något spel med mig och natta, hah det var kul faktiskt speciellt när alla var så duktiga (Y)
Och nu för några minuter sen så satt jag vid datan och helt plötsligt stängdes datan av, tv likaså och alla lampor släcktes, vi hade fått strömavbrott i hela huset till och med kylskåpen var av. Men nu sitter jag här igen.
Hade bra,
kyss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0