I tried to forgive but it's not enough to make it all okay.

Hej allihopa ! :)
Förlåt för så otroligt dåligt med uppdatering, men min dator är sönder och på lagning och jag har inte fått den andra inkopllad förens idag. Och jag kommer inte ihåg allt som har hänt sedan dess.
Men idag var det torsdasg i allafall. Först skola: Spanska, kemi, idrott, matte, engelska. På idrotten var det innebandy pch jag gav typ allt jag hade så när jag skulle ta bollen så ramlade jag frammåt och slog i knäna, haha aj ! :D
Sen efter skolan bara hem och chilla lite, och nu har jag knappt något kvar att ränsa ut ur mitt rum, jag ska göra om på måndag för er som vill veta !
Vid halv åtta skulle jag på träning som vanligt med, men gissa om jag inte kom försent så dom redan hade låst när jag var där ? Hur irriterande är det inte att stå där utanför och höra dom träna där inne ?
Jaja, jag får springa spåret imorgon. Och nu gäller det bara att tagga inför fn-framträdandet imrgon då vi ska dansa till mj's black or white inför hela skolan, och jag står längst fram. Herregud det är nästan så man får scenskräck, inte precis vad man väntar sig att höra från mig ?
Men nu ska jag sova så jag orkar med imorgon,
sen är det helg och höstlov !
Sov gott,
kyss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0