I think I'm movin' but I go nowhere.

Hallå ! :)
Tisdag idag då, ganska skön dag eftersom vi slutar halv tre och har ett långt pass hemkunskap.
Efter skolan var det hem med olivia och baka riktigt proffsig tårta, duktigt av oss. Ett promblem var bara att den blev riktigt äcklig, blä. Nu sitter jag bara här och funderar på om jag ska ta en långpromenad för jag har fått låna brorsans ipod touch - mktmkt musik, bra kombination. Jaja, nu ska jag inet fylla era careboxar.

Dagens lärdom- baka aldrig tårta i din mammas nytvättade dyra vita tröja (a)
Dagens roligaste- när larsson (!?) knäckte våran vikarie så hårt
Dagens tråkigaste- min pappa kallar olivia oliviabolivia -.-'
Dagens konstigaste- vår vikare såg precis ut som kissie, jag lovar !
Dagens smartaste- jag som kunde alla svaren på läxförhöret om jönköpings kommun utan att ens öva
Dagens vill ha- NY MOBIL , NU !
Dagens happyface- det är andra avenyn ikväll
Dagens sadface- jag jobbar med sina på hemkunskapen
Dagens samanfattning- helt okej.

Kyss'
                                                                              

Kommentarer
Postat av: Lydiasomälskarhanna

jag saknar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<33

2009-10-11 @ 17:13:54
URL: http://lydianystrom.blogg.se/
Postat av: liwiiiiii :D

HAHAHAH vi är grymma (y) :)

2009-10-26 @ 15:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0