Helgen.


Hej på er !
Helgen har vart trevlig.
Först i fredags var jag ensam hemma så kom tjejerna hem till mig, mys.
Och igår var det ju till beccas fest, kul !
Bilderna kommer här under sen.
Innan var jag lite på stan också och köpte världens underbaraste shower gel med betty boop på som luktar typ citrus, ni måste lukta seriöst, och så hittade jag också en såndär plastficka till busskortet som var designad, hah lite svårt att förklara men skit samma.
Nu gör jag inte mycket alls, ska snart fixa mig och emma kommer nu med.
Har har ni lite bilder,
ha det bra !
Kyss'

flumm (:

the rebecca's

så bäst !

jag och min man <3

älskling :)

sen tupperade vi håret somfan bara för att se hur stort det kunde bli,
usch vad äckligt stort det blev, bilder ej tillåtna för bloggen ! :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0