who has to know ?

God morgon !
Vaknade runt halv ett och bara njöt av tanken på att slippa gå till skolan, fast måste dock plugga till spanskaprovet imorgon, jag vet inte ens vad det är prov på, surt.
Men kvällen igår var lyckad. Först drog vi till nattas och evelinas fest, eller rättare sagt tjejkväll, jag brukar inte tycka om det men det var faktiskt riktigt kul. Sen vid ett någonting kom oliwer och lite senare gick vi ut jag,emma,oliwer och robin. Dom drog väl runt fem halv sex någonting.
Idag känner jag verkligen att det är en mysdag. Pappas stora tröja, tights och ofixad, skönt.
Det enda som fattas är en varm kopp te. Nu är amanda påväg hit också sen skulle oliwer och robin komma med eller något, jag vet inte. Men hade bra, uppdaterar ev. senare,


evelina och natta, sötnosar.

HAHAHHAAHHAHA, dom kommer döda mig.


höhöhö, vi är äckliga.

nattagumman.


kyss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0