varje ord verkar handla om dig.

God kväll allihopa :)
Är på lite bättre humör idag, tack och lov.
Väldigt mycket pågrund av alla mina underbara vänner, tack att ni finns att ni stöttar mig vad som än händer. Sandra Wårhag borde veta att hon ska ta ut sig väldigt mycket av det där.
Ni är underbara, att ni orkar bry er.

Sandra Wårhag.
Du, jag hoppas att du vet att du verkligen är speciell.
Jag vet inte om det finns någon annan vän som jag någonsin kunnat uttrycka min kärlek så för. Det bara känns så rätt med dig syster. En blick, ett ord eller en fas räcker för dig för att förstå mig. Vissa saker är det verkligen bara du och jag som förstår. Liksom, vem annanrs än vi kan sitta inloggad på msn konstant för att vänta på att just han ska logga in ? Vem kan älska låtar så det nästan gör ont, som vi ? Vem kan skita i allt och alla och bara tänka att det är du och jag, om inte vi ? Vilka bråk slutar alltid med att vi står och gråter i varandras famnar och säger "jag älskar dig" gång på gång, om inte vi ? Listan är lång och det vet du. Du vet hur mycket du betyder för mig. Om någon säger att kärlek är den starkaste känslan är det rätt. Ja, kärleken till en vän, en syster. Att alltid veta att vad jag än gör ha dig vid min sida får mig att orka stiga upp ur sängen på morgonen. Att bara titta på dig och tänka hur underbar du är gör mig helt genomlycklig. Om någon bara nämner ordet "minnen" tänker jag på dig. Alla våra minnen. Herregud vart ska vi börja ? Sommaren 2009 var i allafall obeskrivlig för mig, det ska du veta. Den veckan det bara var du och jag mot världen och fuck alla andra, den var nog den underbaraste i mitt liv. Varje dag bussen in till stan, träffas om kvällarna och bara prata om allt. Inget " nej jag har bestämt med henne, jag kan inte" , det var bara du och jag. Nättarna vi låg och lyssnade på musik var som himmelriket. Bara vi förstår hur en låttext kan påverka någon så mycket, det är sinnessjukt. Alla killar i somras, jag ler när jag tänker. Allt allt detta kommer jag aldrig någonsin glömma. Det räcker med att jag svarar någon med ordet "extremt" med just det där tonläget när jag vet att du hör, vet jag att du sitter och flinar lika mycket som jag. Ingen annan kan förstå. När jag tänker på om du aldrig hade flyttat till tenhult, vem hade jag vart då ? Utan dig, jag vill inte tänka. Därför tackar jag gud att just jag, lilla obetydliga jag fick dig som min bästa vän. Jag förstår inte ens varför jag skriver det här för det finns inga som helst ord tillräckliga för att beskriva. Du måste veta, att du alltid gör mig glad, du lyckas alltid lyfta mig när jag faller, du förstår mig alltid hur jag än uttrycker mig.
Sandra Wårhag, syster
- jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0