the only thing i want, the only thing i need.

Godmorgon alla läsare !
Då var det söndag igen, jag har faktiskt nästan blivit av med min söndagsångest. Annars har jag alltid deppat, gått runt ofixad och tänk på att det är skola igen, men det räcker faktsikt med en dusch, en bra film eller att hitta på något, lätt fånget lätt förgånget, hahah nu lät jag gammal :D
Men helgen har vart bra. Jag orkar inte berätta. Idag blir det nog till ikea med mamma och titta på säng och så till mig, jag måste åka till asex också någon dag och hitta någonting jag önskar mig, nu är det ju bara fem dagar kvar tills jag fyller år ! Så då får någon följa med mig. Sen lite senare ska jag ut och springa med amanda, någon som vill hänka ?
Och ikväll sover jag hos pappa med emma tror jag.
Imorgon ska jag till tandläkaren återigen för att få dom sista delarna till min räls, ysch det kommer göra ont. Men jaja jag får fina tänder,tss.
Och nu får alla tagga tagga tagga dreamhack 26/11 !
Det ska bli kul. Vi kommer dit och träffar alla den 27, min födelsedag alltså, hihi.
Igår fick jag tillbaka mina stövlar från skomakarn också, hela och blanka, åh vad jag älskar dom. Jag måste nog gå till doktorn för att få inlägg till mina skor eftersom jag går utåt med min ena fot, bäst att göra det så snabbt som möjligt innan skorna går sönder igen.

Här får ni en hiss och diss lista också,
Hanna hissar:
1.Stövlar med klack, perfekta accesoaren ! Jag älskar att bara kunna slänga på mig stövlarna och vips så blir looken lite mer speciell. Jag ska köpa en par stövletter också, det är så gulligt till stumpbyxor !
2. Jag fyller år på fredag. Det kommer blir bäst. Massa pengar, dh med tjejerna och presenter, hihi. Vad liten jag kände mig nu. Det hade inte skadat med en systemkamera, mamma och pappa ? (a)
3. Melissa Horn ! Åh, vad bra hon är, så fina låtar med fina texter. I stort sätt alla av hennes låtar är bra, härlig röst med, henne hissar vi. Speciellt hennes låt "Hanna", känner mig träffad asso.
 


Hanna- Melissa Horn

Hanna dissar:
1.När inget blir som man vill att det ska bli. Det är så jobbigt att när allt först går fint och allt är som bäst är det alltid någoting som förstör det, usch jag vill inte ens prata om det.
2. Flera prov under samma vecka. Att lägga ner hela veckan på plugg är ju inte precis det roligaste, inte heller när man är som jag och sitter kvällen innan och idiotpluggar in allt. Stor diss !
3. Överbeskyddande föräldrar. Visst, det är bra med föräldrar som bryr sig och det är man glad för, men ibland går det över gränsen, och jag menar det. De flesta tjejer har nog kännt så någongång, eller om man är äldsta barnet, eftersom man inte har ett äldre syskon som redan har gjort allting, redan vart ute sent om kvällarna osv. då är föräldrarna alltid mer överbeskyddande, inte kul alls.

Nu ska jag äta frukost, hade bra,
kyss'

Kommentarer
Postat av: Kevin

Grattis i förskott Hanna :)



2009-11-22 @ 13:10:14
URL: http://emanuelzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0