please don't make the wrong decision.

Godmorgon läsare :)
Idag är det söndag igen, och förlåt för så dålig uppadatering, det har vart så mycket runt min födelsedag.
Men iallafall, en kort sammanfattning av helgen:
Fredag- min födelsedag ! emma och sandra älsklingarna hade skrivit en jättefin låt till mig, med egen melodi och allt. hur fin som helst, herregud vad jag grät.
och sen slutade vi tidigare från skolan, åkte hem och fixade oss, skulle dra ner till dh sen men gissa inte om vi kom tjugo över sex när man inte fick köpa dagspass efter sex ? Ingen berättade något heller, kändes lite patetiskt. Men vi drog dit jättetidigt (!) på lördagen istället, haha. Åkte hem runt fyra var tvungen att fixa lite hemma eftersom släkten skulle komma och fira mig. Fick mest pengar så nu har jag så det räcker till en systemkamera, ih :D
Ska bli så härligt att slippa drömma efter en och bara ta upp min min min istället, åh vad jag är glad.
Sen idag, första advent. Julen börjar närma sig, så mysigt nu när vi hängt upp julstjärnor i fönstrena osv.
Och jag, emma och amanda ska ut och fotografera idag, sen blir det nog ner till julskyltningen också, mys.
Hade så bra,
kyss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0