it's killing me to see you go after all this time.

Vet ni ?
Jag har blivit en cs-nörd.
Jag ? Haha, jag hatade ju nästan sådana spel innan, men när man väl börjar spela, så otrligt kul. Man blir typ desperat. Jag satt hela kvällen igår och dreamhack var sjukt kul också, vill dit idag med :(
Okej, jag är inte så bra än men hallå jag håller på att lära mig, jag har faktiskt vunnit över amanda kungen några gånger, bäst är jag. Så nu har jag, amanda, emma och förmodligen sandra med bestämt att vi ska sitta på dh i sommar, det kommer bli så kul. Töntar är vi 8)
Hah, jag var bara tvungen att berätta det, hihi.
kyss'

Kommentarer
Postat av: Olle ? :D

Så kallaru mig cs nörd:D

2009-11-30 @ 18:23:09
Postat av: Kevin'

Hejj :)

2009-11-30 @ 22:14:08
URL: http://emanuelzzon.blogg.se/
Postat av: Daniel

haha :D DH ? :P Steam namn ?:)

2009-12-01 @ 18:44:10
Postat av: svar till: Daniel

Klart dh ;)

hah, jag vet inte det är min brors tar det på msn :D

2009-12-01 @ 21:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0