i'll make you forget the one i'll be replacing.

Godkväll ! :)
Igårkväll var det till ödestugu med emma och sandra och sova där, på kvällen gick vi med lucas till jeff, mys.
Och idag var det måndag igen då, tillbaka till skolan, inte så hemskt faktiskt. Men jag har fått de sista delarna till min räls nu och det är dock hemskt ! Ömmar, ömmar och ömmar ännu mer. Jag kan inte äta något annat än soppa och yoghurt, mums. Sen efter skolan skulle jag vara med emma och sandra, men dom ville ta skolbussen när vi slutade halv två och den gick halv fyra, för att åka en kvart med alla andra, lama är dom, haha. Så sen drog jag hem med amanda istället så skulle dom komma sen, gissa inte om lucas ringer mig och berättar att emma, sandra och olivia missade att gå av vid tågstationen i tenhult, sista stoppet i tenhult och var tvugna att åka till ödestugu, äkta dom tss. Efteråt unique och sen till träningen. Imorgon blir det till asex med sandra och köpa massa och på kvällen kommer natta och emelie och sover hos mig, eftersom dom är lediga så kommer dom och hälsar på, nice.
Nu vet alla det !
Och haha, klockrena bilden till våran klass :D

det finns dom som pluggar, får bra betyg och hänger med på lektionerna...

- och dom som...inte gör det.

HAHAHAH !
hade bra,
kyss'


Kommentarer
Postat av: Emmma :D

HAhahhahahaha, bilderna (L)

mjölkoman , kommer du ihåg? :D

hahahhaha ääääälsklingsunge <3

2009-11-24 @ 16:08:54
Postat av: Sandra

tss. HAHAHAHA wb! <3

2009-11-24 @ 20:38:30
Postat av: kim:D

oliwers min säger mig ''öhhmm...sa hon något elr??''

2009-12-27 @ 13:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0