everyone i know goes away in the end.

Hej hej :)
Skola idag igen nu efter en veckas lov, inte så hemskt.
Lektionerna orkar jag inte räkna upp och jag tror inte det skadar er så värst mycket.
Men som alla redan vet är syslöjdlärarn störd. Vi stickar på slöjden, jag och amanda hade glömt våra stickningar hemma, vi frågade om vi kunde ta bussen hem och "sticka hemma", visst sa hon. Sen någon timme senare på lektionen frågar hon alla vart jag och amanda är, alla svarar att vi åkt hem med hennes tillåtlese för att sticka. Gissa vad hon säger då ? " Nej, det har jag inte alls sagt, frånvaro !
Hallå ? Bestäm dig. Jag tänker i alla fall inte gå på någon jävla kvarsittning i onödan.
Jaja, du lämnar vi det. Ganska häktig vecka nu efter lovet, jag borde egentligen läsa ut deckarboken som var svenskaläxa över lovet och öva till kemiprovet i veckan men blä.
Och just det, få får alla tycka synd om mig, jag ska få räls imorgon !
Jag är så ledsen, jag kommer aldrig mer kunna le eller något. Alla säger att det gör jätteont i början men känns inte sedan. Jaja, that's life, bättre räls i ett år nu än att min käke växer åt fel håll sen, hon sa det :o
Jag får väl stå ut, försent att ångra sig nu. NU hade jag tänkt att plugga lite och jag orkar...
Och by the way ! Jag har ny mobil, fråga om nummer om du inte har, har skaffat tre nu med.
hade bra,
kyss' 


funderar på att köpa koftan, 300 kr :D , jagvet plupp på rumpan (:

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sötis <3 Du kmr bli jättesnygg i räls!! 8D <3

2009-11-03 @ 17:13:44
URL: http://sannathecupcake.blogg.se/
Postat av: vevve ! :D§

sötnos !

2009-11-06 @ 16:35:16
URL: http://veroniiica.bloggspace.se/
Postat av: ffanny:)

bbabeee!!

finfin blogg du har!<3333

SAKNAR DIG SÅÅ MYCKET!!!<33

Pussohpill!<3

2009-11-08 @ 20:43:31
URL: http://mittuteiskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0