du får inte ha mig som din dröm, jag vill vara din verklighet.

God morgon :)
Gårdagen blev lyckad, först stan med vilmagumman och hem till henne, kul.
Sen på kvällen träffade jag amanda, oliwer och ah massa mer folk.
Fy helvete vad andreas skrämdes när han helt plötsligt försvann mitt i natten i elljusspåret !
By the way fick jag och vilma massor med insperation från våran shoppingrunda, haha;

- sola inte solarium eller i solen, det föstör som fan, använd brun utan sol, skadar inte huden som däremot solarium och solstrålar gör.
- köp inte massa billigt smink med dålig kvalité, köp mindre och bättre som då kan kosta lite mer också. Hittade en massa bra grejer på make up store , ska nog börja köpa det mesta sminket därifrån.
- är du sugen på något gott att dricka på asex och inte vill vara onyttig, gå till naked juicebar ! vilma drog med mig dit och sa att det var jättegott, 40 spänn för en dricka jag lovar värt vartenda öre, mums.
- man ska äta på subway, det bara är så.
- köp inte röd jacka, vart man än vänder och vrider på sig ser man folk med röda jackor. Visst det är kanske lite fint men vill man inte vara kamoflerad så fort man går ut, köp i en annan färg.

Det var massa mer som jag just glömde, haha.
Idag händer inte så överdrivet mycket, jag ska fixa lite till mitt rum som nu snart ska tapeseras med dom nya tepeterna, än så länge sitter bara undertapeten på. Sen kilar jag nog över till emma ett tag.
Hade bra,
kyss'


Kommentarer
Postat av: viillmma (aa'

hahah vi är stammkunder på make up store (aa', köpte en svarta jacka dagen efter ;d typ sån everst du vet babe ^^ subway yeeeezz

2009-11-09 @ 21:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0