don't stop belivin'

God morgon :D
Nu är det helg igen efter en förvånansvärt kort vecka !
Och förlåt om jag vart lite dålig med uppdateringen, det är så mycket just nu.
Igår var det skola, sen hem till sandraälskling och på kvällen skulle jag amanda och becca träffas men dom båda hade fått feber av vaccinet mot svininfluensan, alla blir sjuka av det ju...men bättre lite sjuk än dödsjuk. Sen träffade jag oliwer och robin istället då och skulle sova hos emma efter det men hennes syster blev också sjuk av vaccinet så det blev att stanna hemma. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, folk hitta på något med mig så jag slipper tråklördag ?
Och btw har jag hittat världens bästa läppglans som får läpparna att se mycket större ut och smakar mums, det var becca som tipsade, tro det eller ej, eko 100 kr :o
Ser du skillanden ? Kolla på överläppen !

före

efter. ( bilden är dock tagen med mobil, inte lika bra )

så det ska köpas in :)
lyssna på låten också, som ni kanske förstår älskar jag låten "follow me" med uncle kracker och så hittade jag lite fler bra låtar med dom.




hade bra,
kyss'

Kommentarer
Postat av: sandrakung

donät stop believin- får mig att rysa ! (L)

2009-11-24 @ 20:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0