det finns inget att förklara, inget att försvara, jag gav upp för längesen.

God morgon !
Nu är det äntligen lördag efter en kall och trött vecka. Jag är inte så överdrivet duktig på att uppdatera men det är ganska mycket i skolan och så nu, man hinner knappt slå på datorn längre. Men nu är det i alla fall helg och inget att klaga på :)
Igår hände väl inte så mycket, skola först väldigt segt sen skulle jag hem till becca som fem minuter innan det säger att hon inte kunde, missar bussen och går hem till kada, mys. Sen åkte jag hem runt åttatiden och när jag öpnnar dörren till huset är hela busen städat från hörn till hörn, nersläckt belysing och levande ljus överallt, härlig musik och god mat precis färdiglagad, jag älskar min mamma.
Och idag blir det att träffa vilma på stan runt tolv så ska nog börja fixa mig snart, det blir kul !
Lite senare på kvällen hittar jag nog på något, jag kommer inte ihåg vilka som ville träffas.
Men är det någon som vill hitta på nåt så är det bara att ringa/messa.
Jag uppdaterar mig lite senare.
hade bra,
kyss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0