can't stop smiling, why would i try ?

Godkväll allihopa !
Tisdag nu då,
först skola, ganska okej. hade köpt en ny tröja som gick sönder sen när alla killar höll fast mig på pingisbordet :(
hoppas det går att laga bara. Sen hem till amanda med sandra och emma, chillade lite bara. kvällen spenderade jag hos sandra och nu har jag just tittat på andra avenyn som börjar freaka ut lite ?
men jag har väl inte så mycket mer att berätta.
här kommer lite bilder från helgen också !
hade bra,
amandagumman på stationen
fulface, var tvungen, på stationen.
dreamhack <3
idagumman, bussen.
kyss'


Kommentarer
Postat av: iiidadenbäääst :) §

HANNA !

jag ska DÖD dig :o

bilderna -.-

hej ida goes fuul :O >.<

söt är du och amanda :)

och jag diggar mannen i bakrunden på den andra bilden ;o HAHA :) (L) §

2009-12-15 @ 17:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0