jag har tröttnat på att vara likadan.

God morgon alla ! :)
Idag är det lördag, och jag är GLAD.
Jag vaknade jättetidigt idag, typ nio för att min brors växkarklocka ringde i typ en minut, jippi.
Men det gjorde inte mig någonting, för jag och emma fick ett såntdär barnsligt ryck och gick ut i snön, mys !
Precis som förut, saknar den tiden, emma.
Nu har jag precis duschat och snart ska jag till kevin finaste.
I eftermiddag blir det habo, stannar nog inte sådär överdrivet länge (a)
Så kvällen, någon som vill ses ?
Igår var sista riktigta skoldagen också, måndag fotbollstunering, jag ska vara målvakt, herregud.
Men som sagt igår, först skola. Minus 13 grader på morgonen, istid eller ?
Fick reda på lite betyg och så...
Sen hem till emma lite, vi har bästa humorn. Efter det till kevin, mysigt.
Nu ska jag fixa mig lite,
bilderna är ifrån veckan.
Hade bra !

yeeeeeeeees !

funderar på kjolen, något till julafton kanske ? :)

älsklingar.

we is busungar.

hih, tröja i L från herravdelningen !

vilma mitt damp <3

skoldags.

/hannaniir'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0