there'll be times when you believe you could really fly.

God morgon :D
Idag är det lördag då, fast det känns verkligen inte som det efter julhelgen.
Det blir väl kanske att träffa emma ikväll och kevin nu på dagen.
Och idag bestämde jag mig för att jag SKA lära mig spela gitarr, jag har velat det så länge men aldrig tagit mig tid till det. Men idag börjar jag i alla fall så får vi se hur det går. Jag har som mål att kunna spela free fallin' någolunda bra tills imorgon, bror får lära mig. Imorgon träffar man becca syster också, åh vad jag har saknat henne !
Här kommer lite bilder från julhelgen,


haha, bara för att det är jul !



kusin :)

bilden får se hur hemsk ut den vill.




/hannaniir'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0