don't ever let me go.

Hej på er !
Juldagen idag, här sitter jag och väntar på att mina naglar ska torka i bankeryd hos kusinerna.
Gårdagen var lyckad.
Först vaknade jag och natta lite över nio, på julafton ska man vakna tidigt. Såklart hade mamma glömt ge mig något i strumpan, hihi barnslig tradition. Så då fick vi sova lite till. Sen gick vi ut i snön ett tag, kommer inte ihåg när jag gjorde det senast, man borde ta sig tid till sånt oftare...
När vi kom hem fixade jag och natta lite julklappar osv, tog en dusch, bastade och fixade oss. Efter det var det dags för julmat, mums. Såklart var min släkt lite tidsoptimistiska, like allways, så vi hann inte se kalle anka och fick därför spela in det, haha fail. Ny tradition för i år var att vi hade famlijefotograferign efter maten, det var mysigt. Jag kanske tom vågar lägga upp en bild, hehe. Efter mycket mat och skratt var det äntligen dags för tv:n och julklapparna. Fick därbland en sminkkurs på makeup store, nya hörlurar, webcam, ett premiumkonto på spotify, plattång, presentkort osv.
Idag var lika mysig också.
Nu ska jag gå ner och äta lite ris á la malta. Bilder kommer senare,
hade bra !

/hannaniir'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0