and i'm free, free fallin'.

Hejhej !
Måste bara säga att dagens text är sån nostalgi från i somras, jag tröttnar aldrig.
Onsdag idag då, började med sovmorgon till halv elva, vi fick ledigt från esteten eftersom vi hade föreställning kvällstid. Så jag sov hos emma igår och gick hem till mig klockan fem på morgonen och sov, haha ! Fråga mig inte varför. Sen var det till skolan, det var väl som vanligt. Sen när jag sitter inne på sista lektionen ringer vilma mig och säger att hon är i min skola, förvånad som jag är går jag ner till skåpet och hittar henne där, haha. Så hon väntade på mig och sen drog vi hem till henne. Vid halv sex skulle hon på någon klassträff så då drog jag ner till stan, såklart missade jag bussen med fyra minuter nästa gick om en timme och det var iskallt. Så jag stack till mammas butik, missade henne med en minut, inegn skjuts hem, så jag gick hem till min mormor faktiskt, jag älskar henne ! Sen bussen hem till lilla tenhult. nu sitter jag här, äckligt mycket läxor som jag snart ska ta itu med.
och jag och sandra har bestämt oss för en sak !
nu är det december, sista månaden på 2009, du ska vi bara släppa loss. Bara skita i alla andra, inte bry oss om någons åsikt eller konsekvenserna, bara ha så kul man kan, göra massa galna saker och våga allt. Det kommer bli kul, haha !
Lite bilder från dagen,
hade bra,

mina sötnosar ! och nej dom är inte tillsammans x)

hos vilma, jag vet att jag ser hemsk ut inte ens smink, men vilmagumman blev så bra.

kyss'

Kommentarer
Postat av: Kevin'

Hemskt vacker i så fall :)

2009-12-04 @ 17:44:46
URL: http://emanuelzzon.blogg.se/
Postat av: sandra

HANNA ! december, det har redan gått fyra dar o:

hitta på nåtning nån dag? :)

Och jag blir gaalen, och jeff och ni är söta. jag älskar dej . jag göör det. Mer än mest !

iih, nu är jag glad :) kom en stund t mej?

puss

2009-12-05 @ 11:57:01
Postat av: svar till: kevin'

du är kevin !

2009-12-06 @ 22:22:58
Postat av: svar till: sandra

ja, nu får vi skärpa oss, dagen har gett lite decemberframgång iaf ? :)

kommer, puss

2009-12-06 @ 22:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0