allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort.

Hej allihopa !
Förlåt för så dålig uppdatering, det är så otroligt mycket nu innan jullovet i skolan, arebeten, projekt och prov som man ska lämna in för att kunna få sina betyg, tråk. Men nu har jag bara ett prov kvar den här veckan, plus ett test i satsdelar imorgon. Jag har fått reda på lite slutbetyg nu fram till julen, fick höra från hemkunsakpen idag, jag fick G. Känner att jag måste ta tag i skolan lite...
Dock fick jag MVG i spanska ! hihihi
Nu blir det nog lite matteplugg snart och jag ska äta, hungrig asso.
Och helgen var bra !
Fredags blev det kevin, mys.
Lördags, fotodag med tjejrna, kevin sen till pappa med emma, träffade jeff där då, kul.
Söndags gjorde jag och emma våran uppvärmning till idrotten hela dagen, jag har fortfarande träningsvärk i mina vadmuskler, kan inte gå när jag går upp på morgonen, usch.
Jag orkar inte berätta om veckan, här kommer bilder istället:

tack att hon finns.

bländad, bläää.

nya i fåull, underbart sköna, jag älskar dom, hihi.

söndag.

kemi, haha.

jag ser ut som ett proffs, kommer bli kemist.

fotodag med tjejerna, fler bilder kommer.

bara vi. jag bryr mig inte om hur jag ser ut.

/hannaniir'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0