Torsdag.

Hejjhopp (:
Nu får det snart hända någonting, dom två senaste veckorna har jag typ bara suttit vid datan -.-'
Fast igår orkade jag gå t manda iaf,
Niiice hade vi (a)
Och jag ska fota nu nåndag med, b-i-l-d-b-r-i-s-t!
Hhahahah, och idag ska jag t mormor :j
Och jag tkr nån ska hitta på nåt med mig nu på förmiddan för detta är tråkigt :(
Blev fett förvånad innan när telefonen ringde så varre katta :)
Och bara så alla vet har jag fortfarnade inte lagt in nya pengar på mobilen (n)
Men aah, vi hörs alla människor,
Kyssssssss
'

Kommentarer
Postat av: sandra

hahah ! hon ringde mig oxå,

och väkte OO:

För hon har inga pengar som diig =C

Fyll på ? (a)

Kysspåfinasteunderbar:**

2009-08-13 @ 20:34:54
Postat av: Emmadenbäste(y)

HAhahhahaha ja e bäst,vet hurman komenterar .

Jag älskar dig minfinaste,

Vi ska va snart (yy) ((:

2009-08-16 @ 00:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0