Tisdag (:


Hejj människor :D
Jag vakna typ hur tidigt som helst, och kunde inte somna om -.-'
Men aah, idag blirdet hitta på nåt med amanda, emma och sandra.
Jag tänkte typ att vi kunde åka nånstans och ta kort...jag har minst sagt bildbrist, hoppas dom gillar't (a)
Och så har jag blivet fett förkyld med, ohyeah.
Skolan börjar om åtta dagar, fyfan -.-'
Åtta dar till att leva livet, sen framme vid helvetet.
Nån som håller med eller vad?
Men aah, nu ska jag fixamejj,
Lyssna på låten, jag vet gammal men man tröttnar aldrig (:
Kyss''



Kommentarer
Postat av: Anonym

Heejheej!

Najjs låt ju! ;) hehe<3 Söötast är du!<3

2009-08-11 @ 21:05:02
Postat av: Sandra

så jävla söt O:

blev inget igår -.-

men lalla en annan da:D

onsda bokat, hahaha nörds..

Kyss (L)

2009-08-12 @ 11:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0