Söndag/Måndag (:

Heeyy,
Gårdagen träffa man emma och manda, vi skulle fiskat men det blev ju inte rikitgt så (Y)
Så vi åkte ner t sjön sen iaf, najjs.
Fast på vägen vem fastande jag i emmas fucking cykelhjul med foten så hela cykeln bromsades av min fot och så typ ramlade vi och jag flög somfan, trodde typ den var bruten först men aah jag överlever :j
Sen sov mina bitches här och idag kom älsklingen sandra äntligen hem!
Fy helvete va jag saknat dejj :o §
Och imorron blir det la' tjejerna med.
Dete bara att komma om ni vill träffas (:
Kyssss'

                            Sandra §

Kommentarer
Postat av: Sandraa

Saknat dig som faan O:

Kul o se dig :) <3

Hinner inte kommentera mer ska äätaa (a

Pusstönt-

2009-08-10 @ 19:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0