Veckan (:

Hejj bitches §
Veckan har vart braao.
Jagvet skolstart men det var la inte så hemskt, det kommer -.-'
Måndag-  manda, dennis och älskliing, glömmer aldrig §
Tisdag- kusindag :D
Onsdag- skolstart, träffa alla :)
Torsdag- ttyp rocksjön med skolan.
Fredag- skolfoto, jag blev säkert sämst, förra året såg jag ut som en man jaao.
Och idag kanske träffa älskling och ikväll slaggar jag hos kada, flummm :D
Och nu har jag typ inget mer att skriva.
Eller jo, jag får damp när alla är så lessna?
Då blir jag med det, vill att alla ska ha det brao ju :o
Och okon skrämde skiten ur mig igårkväll, jag ba ringde henne och fråga hur engelska skolan va hon ba;
Asso hanna! Fattar du hur bra denhär skolan är elr? Hela min klass är som en stor familj, jag har aldrig trivits såhär bra, jag hade tom glömt er!
Jag ba; MEN FUCK OFF!
Sen hon ba; nejj jag skojar bah engelska skolan är hemsk och jag måste tebaka NU!
Hah, så nu vet alla som undrar om hon ska tbax :j
Kyss'


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fii, har en kompis som blev tvingad att börja på engelska skolan av sin pappa, saknar henne, och skolan verkar helt sjuk! Puss på dejj :**

//Sanna

2009-08-22 @ 23:42:44
URL: http://sannathecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0